Azt hiszem megint működik :)

2012/05/04. - írta: Mezdema

 Sziasztok!

A nemrégiben meghirdetett hazai "I. méregtelenítő nap" nagyobb érdeklődést keltett mint amire számítottam. Jelenleg mintegy 12-en csináljuk a colonix kúrát párhuzamosan és tegnap este is csatlakozott hozzánk egy hölgy. Ezért bátorítok mindenkit akinek van kedve, vágjon bele és ha bármilyen tapasztalata van, ossza meg velünk észrevételeit. Erről szól ez a kis blog :)

Lassan egy hete tart a kúra, mindenkinek jól jött a 4 napos kis kikapcsolódás és a 3 napos munkahét. Volt olyan társ akinek a 4. napon "berobbant a kúra" és örömittasan írt emailt, hogy el se hiszi, hogy mibe rángattam bele :D Aznap reggeli, khhmm... wc-zés olyan volt mintha belülről kipucolták volna, nem hitte el... én persze tudtam mire számíthat, de ő is szkeptikus volt még az elején, aztán bááájjjnngg. Kipucolta magát rendesen. Persze örültem a emailnek, sőt mindenki örült neki és hihetetlen érzés így hozzájárulni az emberek hétköznapi boldogságához.

Hozzájárulást kaptam emailben, hogy elmondhatom 12 emberkéből 8 hölgy és 4 férfi van, 19 éves kortól 57-ig :) Gyorsan tartottam egy kis közvélemény kutatást a colonix kúráról és a következő eredmény született:

x: nem jó a kúra, szeretném visszaküldeni és visszakérem a pénzem: 0 szavazat

xx: még várok vele, de eddig semmit sem érzek, remélem ez idővel megváltozik: 0 szavat

xxx: valamit javulást érzek de semmi különös, jobb a közérzetem: 0 szavazat

xxxx: a kúra eddig hatásos, érzem, hogy tisztulok, könnyebb vagyok, energikusabb: 3 szavazat

xxxxx: a kúra tökéletesen beváltotta a hozzá fűzött elvárásokat, több energiám van, laposabb a hasam és fittebnek érzem magam: 9 szavazat.

Lássuk kik és miért is rendelték a kúrát, erre is csináltam egy kis szavazást (több válasz is jelölhető volt)

- Puffadás,reflux: 8 szavazat, 

- Hasfájás, bélproblémák, IBS: 6 szavazat

- Candida: 4 szavazat

- Általános levertség, fáradtság, enerváltság: 10 szavazat

- Általános béltisztítás/méregtelenítés: 8 szavazat

- Csak azért mert ki akartam próbálni/prevenció: 5 szavazat

 

Ebből lehet látni, hogy sokan problémák kezelésére alkalmazzák a kúrát, ám akadt olyan aki megelőzés céljából. 

És már csak magam miatt kérdeztem meg, hogy esznek-e húst:

- Vega/Vegán - 2 szavazat

- Húsevő - 10 szavazat

A colonix kúra eddig mindenkinek beváltotta a hozzá fűzött reményeit, remélem hamarosan még többen csatlakoznak hozzánk, hogy a felmérést velük is ki tudjam bővíteni. 

Hamarosan jelentkezem étkezési tanácsokkal!

Legyen szép a napotok :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://colonix.blog.hu/api/trackback/id/tr634488193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása