Első bejegyzés (0.nap)

2009/07/20. - írta: Mezdema

 

Kedves olvasó!

Somogyi Gabriella vagyok, 39 éves. Tegnap úgy döntöttem, hogy férjem után én is kipróbálom a Colonix méregtelenítő kúrát. Látván az ő sikeres kúráját én is vettem a bátorságot és elmentem egy zuglói boltba, hogy megvásároljam a saját adagomat. Kicsit szkeptikus voltam a kúrával kapcsolatban de ha tavaszi/nyári méregtelenítésről van szó akkor nem is jöhetett volna más szóba. Pár kérdésre személyesen kaptam választ ami kicsit megnyugtatott.

Lássuk miért is választottam ezt a kúrát:

 

- sok kúra csak egy egy részfeladatot lát el. Némelyik jobban némelyik kevésbé. Mivel egy méregtelenítés nem csak szimplán a mérgek eltávolításáról kéne, hogy szóljon hanem minden felesleges szennyeződés kitisztításáról ezért kerestem egy átfogó méregtelenítő programot. Különböző böjt kúrákat eleve nem is akartam kipróbálni, hisz a mai ember szervezete tele van méreganyagokkal, és ha ezek a már letapadt mérgeket újra felszabadítja a szervezetem és nem figyelek oda a méregtelenítést elősegítő étrendre, akkor képes újra felszívni a szervezetem a káros anyagot. Sőt, a legyengült szervezet még jobban ki van téve káros anyagoknak így komolyabb gondom is adódhatna.

Reflux, Candida, puffadás. Ettől a 3 betegségtől szenved a fél ország sajnos. Én is. Mi is. Rossz táplálkozás, ideges mindennapok, silány minőségű folyadék, mikróban melegített étel és ki tudja még mit lélegzünk be. A szervezetünkre nincs jó hatással a görnyedt ülés, a wifi, a rádióhullám stb. A különböző betegségek kialakulásában még szerepet játszik az a sok-sok „gyógyszer” amit megetetnek velünk, pedig valójában lehet nincs is rá szükségünk. Sok antibiotikumot etetnek velünk és utána nem szólnak a hasznos bélflóra egyensúly visszaállításról és annak fontosságáról. Emiatt szintén kialakulhat rengeteg bélprobléma, amire szintén gyógyszert kapunk és az egészségünk hetek alatt leépül. Nem is beszélve az immunrendszerünk szétgyalulásáról, amihez még asszisztálnak is az orvosok.

Pénz.

Ezek elkerülése végett kerestem egy olyan kúrát, ami nem sanyargat, rombol, kínoz, és aztán épít, hanem intenzíven, de mégis humánus módon tisztít. Fájdalom és szenvedés nélkül.

 

Holnap kezdem kifejteni a kúra hatását és igyekszem átfogó képet adni a kúráról. Kellemes nyarat mindenkinek, viszlát holnap!

 

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://colonix.blog.hu/api/trackback/id/tr581256449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása