Az első tapasztalatok!

2009/07/22. - írta: Mezdema

 Sziasztok!

A tegnap este is egy új élménnyel zárult. Elfogyasztottam az első colonix teámat:) A kis tasakban 30 kellemes illatú filteres tea van. (Mondjuk megpróbáltam óvatosan kibontani a tasakot, de úgy megszaladt, hogy teljesen széttéptem a csomagot :D  30 kis filter terült szét a földön...)

Kicsit tartottam az első éjszakától, mert a legtöbb fórumon az is olvashatjuk, hogy kicsit megtekeri a beleket. Nos, el kell, hogy mondjam, semmit nem éreztem reggel. Kellemeset aludtam és nem keltem fel gyötrő hascsikarásra :)

A colonix tea kellemesen ízletes, nem savanyú, keserű vagy édes, olyan gyógynövény ízű. Tegnap azért felhívtam a zulgói boltot ahol vettem, hogy mégis, pontosan hogyan fogyasszam el. Elmondák, hogy este, vacsora után ha lehet 1-2 órával olyan 10 óra magasságában igyam meg, még melegen. Megfogadtam a tanácsot.

A mai nap is szépen eltelt a reggeli kapszulával és a rosttal. A rostot már rutinosan nem csak ásványvízbe hanem szörpbe kevertem el. Narancs szörp a legjobb, mert a kevés rosstal olyan mintha rostot gyümölcslevet innék. 

Napi minimális vízbeviteli mennyiség 1 Figo, azaz az irodában 1 Figo fejes másfél literes ásványvíz - kizárólag szénsavmentes. Otthon a reggeli+rost+kapszula+esti tea és vacsora közben még 1 liter elfogy, így 2,5-3liter amit megiszom egy nap (de ennyit a kúra nélkül is meg KELL inni).

 

Ha ma még változik valami akkor még megírom.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://colonix.blog.hu/api/trackback/id/tr951260863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása