Colonix program 4. napja

2009/07/24. - írta: Mezdema

 Sziasztok!

 

Tegnap napon nagyon eseménydús volt ezért elmaradt a beszámoló. Igazán nem történt semmi. A napi reggeli mennyiség bevétele után egyből mentem wcre. Egy kicsivel nagyobb adag jött mint a megszokott de semmi említésre méltó.

 

Na de maaaa... Uuuhh! Azt hiszem ez az amire azt mondják, működik a kúra. Ma idáig 2x voltam wc-n, ébredés után és a reggeli utána. Hihetetlen megkönnyebűlés és könnyed érzés volt a wc-zés után. Mintha kicseréltek volna. 2 hatalmas adag jött ki, és olyan színű, amire nem is számítottam. Nekem is egybe volt mint egy zsinór (majdnem ahogy a képeken láthatjuk a .hu oldalon) és ilyen nagyobb darabok voltak benne. A szélén kis fehér pontocskák, kicsit ijesztő volt... De annyira megkönnyebültem, hogy szinte szavakkal leírhatatlan. Olyan mintha teljesen üres lennék. Kiváncsi vagyok mit tartogat még a kúra számomra.

A reggeli rost után még nem tudtam enni. Tudnék ha akarnék de valójában nem vagyok éhes. Ez pont jót is tesz a fogyókúrámnak. Tegnap olyan 1 óra körül ettem az ebédet és ahogy elnézem az órát, ma is akkor fogok. :) Rögvest hazamennék és megmérném magam, de inkább majd a kúra 40.napja körül fogom magamat mérni. 

Lassan meg kell dupláznom a kapszula és a rost mennyiséget, kiváncsi leszek akkor mi lesz a hatás. Több rost jobban megdagad és több mindent szív magába? mert ha ennél is több jön majd ki belőlem akkor a kúra végére elfogyok ? :D

 

Szép napot mindenkinek és erőben teljes napot!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://colonix.blog.hu/api/trackback/id/tr991264797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása