Itt a tavasz, avagy a méregtelenítés ideje!

2012/03/22. - írta: Mezdema

 Sziasztok!

Hosszú idő telt el, rég nem beszélgettünk egymással. :) Sok emberrel tartom 2009 óta a kapcsolatot, ami örömömre szolgál. Ezúton is köszöntöm Őket és el kell, hogy áruljam, ők voltak azok akik arra késztettek, folytassam tovább a blogot. Sok embernek tudtam tanácsokkal segíteni, és szinte kivétel nélkül mindenkinek javulás mutatkozott az állapotában. Ez rettentő jó hír számomra és örülök, hogy hozzá tudtam járulni az emberek pozitív hétköznapjaihoz. 

Voltak akik reflux-al, candidával, IBS-el, gyomorpanaszokkal, székrekedéssel fordultak hozzám, és akadt olyan is aki szimplán csak méregteleníteni szeretett volna, szinte mindenkinek tudtam valamilyen tanácsot adni, bár én se vagyok végzett belgyógyász, csak egy emberke akinek segített a colonix kúra.

Most, hogy itt a kellemes napsütés, eljött megint az én időm. Itt a tavaszi méregtelenítés ideje. Ismét belevágok, mint ahogy tettem akkor amikor elkezdtem a blogot írni. Mi sem kézenfekvőbb mint újra megrendelni a www.drnatura.hu/-ról a Colonix kúrát.

Így nem is teszek másképp, győztes csapaton ne változtass.

Az oldal nagyban nem változott, remélem a kúra is megmaradt ugyan azon a magas színvonalon mint 2009-ben. Azt már látom, hogy a kúra megváltozott külsővel bír, de az összetétel nem változott. Ár maradt a régi, ami  hír :)

A fizetés után meg is kaptam a helyes kis visszajelzést, hogy 2 nap múlva érkezik a csomag, alig várom már, hogy kibontsam és újra belevágjak a kúrának, a tavaszi méregtelenítésnek. Aki akar, tartson velem és merjen belevágni a méregtelenítésbe, nem fog csalódni. Irány a www.drnatura.hu/ és kezdjük együtt a tavaszi nagy belső tisztítást. Ennyit megérdemlünk nem csajok?

Szép napot

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://colonix.blog.hu/api/trackback/id/tr214332586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barbiszabo86 2012.03.23. 15:19:42

Szia! A nők lapja cafén olvastam a bejegyzésedet. Olvastam a régebbi bejegyzéseidet is. Én már sokféle tisztítókúrával kisérleteztem ezidáig. A Colonix eddig még kimaradt. Voltak mindenféle tapasztalataim. Sok sikert kívánok a kúrádhoz! Szerintem én is hamarosan belevágok a Colonixbe, mert nagyon sok érdekeset olvasok mostanában róla. Időnként pedig jó egy-egy ilyen kúrát beiktatni... Te milyen időközönként szoktál méregteleníteni? Csak a colonix-et használod? Vagy vannak más praktikáid is, amit esetleg közben beiktatsz? Megköszönném, ha az étkezéseidről is írnál bővebben. Köszi

balazs.kiss 2012.04.12. 10:49:37

Sziasztok. Érdekes ez a cikk, ezért is regisztráltam! Ti már használtátok? Vannak személyes tapasztalatok valamelyik program csomaggal?

Én nagyon gondolkodok egy bizonyos terméken, a colonixen,mert eddig róla olvastam több pozitivat!

Szerintetek?

Mezdema 2012.04.24. 09:41:44

@barbiszabo86: Sziamia!

Méregtelenítő kúrát nagyon fontosnak tartok évente 1x-2x megismételni, egy ilyen tisztító kúra után érzi az ember, hogy mikor telítődik el újra. Érzi, hogy fáradt, puffadt egyszerűen rossz az emésztése, ezek azok az fontos pillanatok amikor cselekedni kell, mert olcsóbb egy méregtelenítő kúra mint a betegség kialakulás utáni kezelés.

Igen, kipróbáltam más kúrát is, van összehasonlítási alapom, nekem a drnatura terméke vált be igazán.
Az étkezésre egy hosszabb bejegyzést szántam, köszi a tippet, akkor ennek hamarosan nekiesem :)

Legyél jó és érezd otthon magad! :)

Szia

Mezdema 2012.04.24. 09:46:49

@balazs.kiss: Szia!

Köszi a regisztrációt! Nagyon örülök neki, hogy megtaláltad a blogot.
Igen én már többször is használtam, de most pár csajjal együtt úgy döntöttünk, hogy egyszerre kezdjük újra és leírjuk a tapasztalatainkat.

Ha gondolod, rendelj egy kúrát most a napokban, mert mi is egyszerre kezdjük el kúrát, így egymásra hatással vagyunk és segítjük egymást tanácsokkal.
Csatlakozz Te is eme kis csapathoz, nem fogod megbánni. Kúra alatt bármilyen kérdésed van, nyugodtan tedd fel itt és segítek.

Légy jó, melles napot! :)
Szia

balazs.kiss 2012.05.01. 21:26:23

Szia.

Megrendeltem a programot,ami meg is érkezett, sőt másnapra,aminek nagyon örültem. Ez egy plusz pont a cégnek. Nah, de ennyi reklám elég is:)

Eddig nagyon megvagyok vele elégedve, de most gondolkodom a másik termékükön is. Ha a colonix "ennyire" jó, akkor a másik se lehet rossz. A toxinout programra gondolok! Azt is próbáltátok már?

Köszike

Mezdema 2012.05.04. 11:12:19

@balazs.kiss: Szia! Örülök, hogy belevágtál a kúrába.
A másik kúrát is próbáltam, próbáltuk de arról még nem írtam cikket, előbb utóbb sor fog kerülni arra is. Nekem főleg a probiotikum és a vitaminok váltak be. A vitamin része annyira összetett, hogy keresve se talál az ember ennél összetettebb vitamin kiegészítőt. Tavasszal és nyáron nagyon ajánlott szedni főleg a magas B vitaminja miatt. No de ne szaladjunk előre, majd arról is írok amint eljutottam oda :)
Sziaszia
süti beállítások módosítása