A kúrán már 45 napja!

2009/09/03. - írta: Mezdema

 Sziasztok!

 

El se hiszem hogy már 45 napja használom a kúrát. Nagyon soknak tűnik, de már napi rutin szinten megy a szedése. Már már nem is tudatosan szedem hanem olyan rutin szerűen mint a reggeli készítés :)

Még van hátra 45 napom és azt kell hogy mondjam, teljesen más a közérzetem. Sokkat javult az energia szintem is és nem vagyok már fáradékony. Lehet valami turbó összetétele is van a colonix-nek, nem tudom, de reggel már nem kelek fáradtan. Ahogy elnéztem a honlapot ( http://colonix.info.hu/ ) itt nem találtam olyan összetevőre ami ezért a megnövekedett energiatöbbletért felelne. 

Tehát a fáradhatatlanság valószínű a salakanyag eltávolítása révén lehet. Vagy a megfelelő rost mennyiség ? Bármi. Lényeg az hogy amióta a kúrát szedem jobb az életem.

Régen egy egy ebédtől puffadtam, de már olyan régóta szedem a colonixot, hogy már nem is emlékszem rá :) Most már rendesen tudok enni inni. Mondjuk reggelit nem nagyon eszem mert a rost főzelékszerű, de az edéb az nagyon jól esik.

 

Egyáltalán nem hajt meg a tea. 10 percig hagyom ázni és még melegen elfogyasztom, semmi gondom sincs. Reggel ébredés után napi rendszerességgel megyek wcre. Majdnem óramű pontossággal :)

Pedig régen ez nem így volt. Volt, hogy 3-4 nap is eltelt egy egy wczés között. Minden hashajtó teát megittam amit egy egy boltba kapni lehetett csak hogy meglegyen a napi 1. De persze az sem volt egészséges. 

 

El se tudom mondani mennyi minden változott a méregtelenítés kezdete óta. Már 4 barátnőmet beszéltem rá a kúrára és már el is kezdték. A példám nem egyedi, tehát náluk is menni fog! :) ( ha olvassátok, Hajrá csajok: Kriszti, Andi, Kati és Bori :D )

 

Most kacékodom a toxinouttal is. A vitamin része mindenféle képpen érdekel. Bár nem árt azért az egész kúrát végigcsinálni, meglátom mikor tudom megvenni. A toxinoutról itt találtam információt: http://www.toxinout.hu/ .

Ma felhívom őket hogy ajánlatos szedni a 2 kúrát. Mert a hozzá tartozó kis fűzetben azt írták, hogy eszerre de az se gond ha külön külön egymás után. Remélem holnap internet elé tudok kerülni és megírom.

 

További kellemes napot!

"ne legyünk mérgesek"

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://colonix.blog.hu/api/trackback/id/tr671356988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása