Colonix Program 23. nap

2009/08/12. - írta: Mezdema

 Sziasztok ismét!

 

Pár nap kimaradt a írásból, mert elutaztunk nyaralni Erdélybe. Csodálatos volt, de ezt nem fejtegetem tovább. Aki járt ott tudja, aki nem az nem tudja elképzelni :)

 

Kicsit megtúráztattuk a Colonix programot is. Eleinte kicsit féltem, hogy azért mégis nyaralás közben milyen hatása lesz rám a kúrának, milyen lesz a hatása stb.

A kúra szuper volt, semmi gondot nem okozott nekem. Ugyan az a mechanizmus tovább. Kellemes konstans székelési időt állított be :) 

Éppen Gyimesbükkre indultunk volna, míg arra kellett várnom, hogy a többi utas elmenjen wcre, hál' Istennek nekem már reggel meg volt minden, én már csak a tájban gyönyörködtem és nem rám vártak (mint régen amikor még kicsit székrekedéses voltam...nagyon rossz érzés volt).

Egy biztos: a colonix nem csak, hogy kitakarított, hanem megtanított a helyes táplálkozásra. Odafigyelek most már mikor, hogy és mennyit eszem. Persze ezt véletlenül vettem észre magamon. Idáig 4 kiló ment le. Helyes táplálkozás? Colonix? Mozgás? Talán mind ez együtt vagy külön. Nemtudom. Tény, hogy nagyobb adagok távoztak belőllem, ez mind a bélsár lehetett. Mindenesetre nagy változásokat hozott a kúra eddig. Eszembe se jut már a reflux gyógyszeremet bevenni, ami nélkül eddig nem nagyon tudtam élni. Szavakkal le se tudom írni milyen érzés ez. 

Ami egyedül nem tetszik a kúrával kapcsolatban az az ára. Drága. Vagy csak mi keresünk keveset ? :)

Minden esetre többet ér mint más termék a piacon. Hosszú évek alatt sok mindent kipróbáltunk de idáig erre mondhatom, hogy megérte. Ezentúl odafigyelek mit veszek be, mert lehet hogy egy olcsóbb termék is megfelelő lehet, de ha olcsóbb akkor ott van valami amiért az ennyivel olcsóbb :) gondolom minden ilyen termék 1/3 árréssel dolgozik. Ha egy méregtelenítő 10.000.- akkor igen silány minőségű összetevőkből állhat. A Colonix-nál tetszett a premium quality és a kutatási adatok. Meggyöző az egyszer tény :) Igaz, nem igaz ez is befolyásolt a döntésemben.

És eddig egyáltalán nem csalódtam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://colonix.blog.hu/api/trackback/id/tr491304825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása