Colonix Program 8. nap

2009/07/28. - írta: Mezdema

 Sziasztok!

 

Ismét eltelt pár nap. Ismét pár érdekes történés :)

Úgye a 6. naptól már dupla mennyiséget kell bevenni a kapszulából és a rostból. Nos ez meg is történt és immáron 2. napja távozik a pocimból hatalmas mennyiség. Ez mennyiség növekedés azért volt, hogy egyből távozzon óriási adag hanem szépen lassan. Gondolom leterhelő lenne ha egyből 6-8 perces teát kéne inni :)

A jó hírek, kezdem jobban érezni magamat. A refluxom kezd elviselhető lenni ( a gyógyszert a kúra alatt nem szedem ). 

Bizonyára a hasonló cipőben járok tudják milyen az amikor minden egyes étkezés után az ember olyan mint egy hordó. Én néha alig ettem még is fel voltam fújva. Nem tudom mitől. Nos ez az érzés is lassan egy múló emlék. Már délig szinte nem is eszem, egyszerűen teljesen tele vagyok a rosttal. Az ebéd után végre kellemes érzés tölt el, nem olyan mint egy léggömb.

Az esti tea hatását a hétvégén nagyon jól éreztem. Hihetetlen nyugodtan és kellemesen aludtam töle. Igaz első napokban is észrevettem, de nem mertem a teára fogni. Nem tudom ez a colonix vagy a gyógynövények hatása, de ha így folytatódik már a szokásos káros szenvedélyre se lesz szükségem, azaz a reggeli kávéra.

Ha azt leteszem akkor "hithű colonixos" leszek :)

Ezt csak az tudja átérezni aki szin

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://colonix.blog.hu/api/trackback/id/tr641273726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása